Norsk Gordonsetter Klubb

Gordon setter søk

GSDB_icon

NGK valpeliste

Illfoto1

Fotokonkurranse

Vinnerbildet i fotokonkurransen
for august 2010 ble:
Siluett

siluett

Foto/eier 

Feginsbrekkas Rex / sigrid Lium

Er du glad i å fotografere?
Vis oss dine bilder, og bli med i
vår store nettkonkurranse!
Logg deg inn og gå til denne siden!

Innlogging

Velkommen, Gjest
Vennligst Logg inn eller Registrer deg.    Glemt passord?

NM-lag 2010
(1 visning) (1) Gjest
Gå til bunnenSide: 1
EMNE: NM-lag 2010
NM-lag 2010 1 Måned, 2 Uker siden  
Hei

Jeg ser at avlsrådet nå har kommet med kriterier for uttak av laget til høstens to lagkonkurranser.

Synes det ser ut som om de har valgt en fornuftig løsning, selv om de som de skriver, stiller seg til for hugg. Det er bare en ting jeg savner, og det er for høyfjellsuttaket.

(Nå vet jeg det blir vrengte øyne og mange “off-og -jø”, men jeg sier det allikevel…)

Jeg synes det skulle vært et krav til for høyfjell, og det er at min. en VK-premie skal være oppnådd på Kongsvold. Jeg vet at noen i avlsrådet i hvertfall fikk en liten aha - opplevelse der oppe for ikke så lenge siden, og det ble kommentert om hvor tunge terrenger det var å gå i, og om vanskelig fugl.

Argumentet med at de nordfra ikke har mulighet til å bli med, er vel egentlig ikke noe argument.
En ES-mann sa for noen år siden: “Skal jeg ha mulighet til å delta på laget, må jeg komme hit det skjer! Her er det fugl, her er det konkurranse, og her er de beste hundene. Derfor kommer jeg hit, for jeg vet det at hvis hunden min hevder seg her, kan jeg si jeg har konkurrert med de beste, og vunnet. “

Hvis avlsrådet også får dette inn i dagens preken, tror jeg dette kan bli bra jeg!

Wenche
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:NM-lag 2010 3 Uker, 6 Dager siden  
Jeg tror vi har tapt konkuransen på forhånd......

Litt sent å ta ut laget 6.september når lagkonkuransen er ferdig 2 sept !!!!

Sv:NM-lag 2010 3 Uker, 2 Dager siden  
Det hadde sneket seg inn en datofeil i dette dokumentet. Det er rettet opp for noen dager sider. Vi tar ut laget mandag 30. august. Da skulle det være mulighet til å unngå tap Skjalg!

Sv:NM-lag 2010 3 Uker, 2 Dager siden  
Da vinner vi !!

Gå til toppenSide: 1
All rights reserved © 2010 www.gordonsetter.no