Påmelding til Generalforsamling 2024

For registrering, trykk HER
Her fyller man inn delegatnummer (medlemsnummer i NGK/NKK og alle andre hundeklubber), navn, e-post og telefonnummer (mobil). Man vil så motta en SMS med passord for pålogging.  Når personopplysningene er kontrollert mot klubbens medlemsregister, vil man få tilgang på selve møtet.
NB: Viktig at man registrerer seg på nytt til årets generalforsamling og ikke bruker pålogging og bruker fra 2023 da disse er arkivert.

Frist for registrering er 5. Mars kl. 16:00.
Er man registrert tidligere, vil man logge seg på møtet umiddelbart ved å bruke samme lenke som ved registrering, er det lenge siden man har vært innlogget trykker man på lenken «Allerede registrert? Logg inn» og skriver inn telefonnummer på nytt. Om man registrerer seg for første gang vil man bli sluppet inn i møtet når registreringen er aktivisert av administrator.

Fullmakter må sendes til post@gordonsetter.no innen 5. Mars kl 16:00.  Man vil da få stemmevekt tilsvarende det antall fullmakter man har, maksimalt 3 fullmakter tilsvarende 4 stemmer.  Fullmakt kan lastes ned her.

Ved å velge digitalt møte vil møtet starte et Teams møte for lyd og bilde.

Har man behov for teknisk support eller bistand kan man ringe 469 24 385 om dette ikke løses i selve møtet.

Møtet starter ikke før eventuelle registrerte påloggingsproblemer er løst.

Det anbefales å benytte PC for deltakelse og avstemming.

Her finner du en mer utfyllende brukermanual

Sakspapirer og annen informasjon finner du på et annet sted på hjemmesiden eller HER

Vel møtt!